شرکت “نیوشاداریان” در سال ۱۳۸۵ با موضوع فعالیت تولید، بسته بندی و توزیع انواع مواد غذایی ثبت گردیده است. شرکت نیوشاداریان فعالیت خود را با تولید و توزیع چای سیاه شروع کرد و در سال های نخست عمده محصولات شرکت انواع چای بود، اما در حال حاضر نیوشاداریان علاوه بر تولید انواع گوناگون نوشیدنی های سلامت، گستره فعالیت خود را به نحو چشمگیری توسعه داده است و در دو زمینه صادرات و واردات مواد اولیه و همچنین حمل و نقل نیز فعالیت قابل توجهی دارد.

امروز سبد محصولات تولیدی نیوشاداریان گستره وسیعی از انواع چای های سبز و سیاه مخلوط با ادویه ها و گیاهان طبیعی، دمنوش های گیاهی و همچنین پودرهای قهوه است که با برند تجاری «نیوشا» تولید می شوند. این محصولات در سطح فروشگاه ها یافت نمی شوند و فقط به شکل مستقیم از طریق شبکه توزیع بازاریابی شبکه ای نیوشانیک و نمایندگان مستقل آموزش دیده به مصرف کنندگان معرفی و ارائه می شوند. امروز محصولات «نیوشا» جایگاه ویژه و منحصر به فردی در بین مردم پیدا کرده و سهم قابل توجهی از بازار نوشیدنی ها را به دست آورده است.

به طور کلی انواع چای و دمنوش نیوشا را می توان در ۴ دسته تقسیم بندی کرد:

۱) دمنوش نیوشا

۲) مخلوط چای های سیاه نیوشا

۳) مخلوط چای های سبز نیوشا

۴) چای های خالص نیوشا

در ادامه به معرفی سبد محصولات دمنوش شرکت نیوشا خواهیم پرداخت.

دمنوش های نیوشا:

چای ترش کیسه ای نیوشا

امروزه از گل چای ترش یا چای سرخ برای تهیه انواع نوشیدنی و مربا استفاده می شود. تنظیم قند خون، تنظیم فشار خون، تنظیم کلسترول خون و کاهش وزن از خواص چای ترش است. این چای دارای خاصیت ضد سرطانی است و در بهبود عملکرد کبد و بهبود افسردگی نقش مهمی دارد.

اگر دارای فشار خون بالایی هستید، مصرف این چای به مدت ۲ الی ۶ هفته و به میزان یک تا سه بار در روز می تواند به تنظیم فشار خون شما منجر شود. بهتر است بانوان شیرده و کسانی که بزودی عمل جراحی دارند، از مصرف این چای اجتناب کرده و در مورد این چای با پزشک خود مشورت کنند.

دمنوش آویشن، زیره و زنیان نیوشا (حس خوب زندگی)

این دمنوش از ترکیب آویشن، زیره و زنیان تولید شده است و دارای خواص جالب توجه و طعم مناسبی است. از خواص این دمنوش می توان به خاصیت آنتی اکسیدان، بهبود تنفس، بهبود روحیه و ضد اضطراب، بهبود زخم معده، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، بهبود عملکرد کبد، تقویت استخوان ها، تنظیم فشار خون، تنظیم قند خون، ضد سرطان، ضد میکروب، کاهش درد، کاهش درد قاعدگی، کاهش کلسترول و کاهش وزن (لاغری) اشاره کرد.

دمنوش رویبوس نیوشا

چای رویبوس دارای خاصیت آنتی اکسیدان است و به کاهش استرس کمک می کند. اگر دچار بی خوابی هستید، این چای به دلیل عاری بودن از هرگونه کافئین، یک گزینه مناسب برای قبل از خوابیدن است. چای رویبوس نیوشا می تواند قند خون را تنظیم کند و بنابراین برای افراد مبتلا به دیابت مفید است. همچنین افرادی که دارای سنگ کلیه هستند می توانند این چای را به راحتی استفاده کنند.

دمنوش ریز میوه های قرمز نیوشا

این دمنوش از ترکیب ریزمیوه های قرمز مانند توت فرنگی، تمشک، کرن بری، زرشک و همچنین چای ترش تشکیل شده است.

این دمنوش دارای خواص و تاثیراتی مانند آنتی اکسیدان، استحکام دندان ها، بهبود افسردگی، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، بهبود عملکرد قلب و عروق، بهبود عملکرد کبد، بهبود عملکرد مجاری ادراری، بهبود عملکرد مغز، ترمیم زخم، تنظیم فشار خون، تنظیم قند خون، جلوگیری از بیماری لثه، ضد سرطان، ضد میکروب، کاهش درد و التهاب، کاهش کلسترول و کاهش وزن (لاغری) است.

دمنوش ریزمیوه‌های قرمز دوی پک، فاقد هرگونه مواد نگهدارنده است و بدین جهت باید حتما در یخچال نگهداری ‌شود؛ اما نکته حائز اهمیت، نوع بسته‌ بندی این محصول است، که از آن به عنوان بسته بندی ساندیسی یاد می‌شود. این نوع بسته بندی به دلیل قابلیت زیپ کیپ بودن، مانع از نفوذ رطوبت شده و با حفظ طعم و عطر دلچسب دمنوش موجب افزایش ماندگاری آن می‌شود.

دمنوش گل گاو زبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا

این دمنوش یکی از بهترین دمنوش های شرکت نیوشا است که دارای خواص و تاثیراتی نظیر آرامش اعصاب، برطرف کننده تپش قلب، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، بهبود عملکرد قلب و عروق، بهبود عملکرد کلیه، بهبود عملکرد مغز، بهبود عملکرد مفاصل و ماهیچه ها، بهبود کیفیت خواب، تسریع کننده کاهش وزن، تنظیم قند خون، رفع اسپاسم عضلانی، رفع التهاب و مقابله با روماتیسم، رفع حساسیت و التهاب های پوستی، ضد باکتری، ضد تشنج، ضد سرطان، ضداضطراب و افسردگی، کاهش کلسترول و محافظت سلولی است.

دمنوش مثلثی به نیوشا

اگر به دنبال یک دمنوش با طعم فوق العاده و دارای اثراتی مانند افزایش میل جنسی، التیام بخش عملکرد مجاری تنفسی و ریه، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، بهبود عملکرد کبد، تنظیم فشار خون، تنظیم قند خون، ضد سرطان و کاهش کلسترول هستید می توانید دمنوش مثلثی به نیوشا را امتحان کنید. این دمنوش یکی از محبوب ترین محصولات سبد دمنوش نیوشا است و با ۱۰ دقیقه دم کشیدن در آب جوش، قابل مصرف می باشد.

دمنوش مثلثی معجون رویایی نیوشا

با ترکیب علمی و دقیق گیاهان پرسیاوشان، مرزنجوش و بابونه، دمنوش معجون رویایی نیوشا خلق شده است. این دمنوش علاوه بر اینکه به آرامش اعصاب کمک می کند، در بهبود عملکرد دستگاه گوارش و کبد نیز موثر است. دمنوش مثلثی معجون رویایی نیوشا همچنین دارای خواصی مانند تنظیم کننده فشار خون، تنظیم کننده قند خون، سم زدا، ضد سرطان و ضد میکروب، کاهش دهنده درد و التهاب و کاهش دهنده کلسترول است.

دمنوش مخلوط میوه های استوایی نیوشا

چهار میوه که در آب و هوای استوایی بهترین رویش را دارند، دمنوش مخلوط میوه های استوایی نیوشا را تشکیل می دهند. این چهار میوه عبارتند از آناناس، نارگیل، انبه و آووکادو. از جمله خواص این دمنوش می توان به بهبود عملکرد تیروئید، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، بهبود عملکرد جنسی، تنظیم فشار و قند خون، بهبود عملکرد قلب و عروق، تقویت استخوان ها، ضد میکروب، کاهش درد و التهاب، کاهش کلسترول و کاهش وزن (لاغری) اشاره کرد.


برخی از دمنوش های نیوشا به عنوان دمنوش لاغری نیوشا مورد استفاده قرار می گیرند. جهت مشاوره و استفاده از این دمنوش ها، با شماره 09120727664 تماس حاصل فرمایید. 


فروشگاه آنلاین پاک تن طب، به عنوان عرضه کننده ی محصولات غذایی، دارویی و بهداشتی سالم و مناسب برای سلامت تن و روان، به صورت مستقیم اقدام به عرضه محصولات شرکت نیوشا نیک از جمله دمنوش نیوشا، چای نیوشا، قهوه نیوشا و ... نموده است. 

دمنوش-نیوشا.jpg

محصولات عرضه شده در فروشگاه انلاین پاک تن طب عبارتند از:

چای ترش کیسه ای نیوشا

چای خالص کیسه ای نیوشا (لفاف آلومینیومی)

هات چاکلت کلاسیک 20 عددی نیوشا

چای لیمو کیسه ای نیوشا

چای ارل گری کیسه ای نیوشا

هات چاکلت دارک نیوشا

چای سبز کیسه ای نیوشا

چای به لیمو کیسه ای نیوشا

چای پرتقالی کیسه ای نیوشا

چای آلوورا و عسل کیسه ای نیوشا

چای معطر تمشک آبی کیسه ای نیوشا

چای نعناع فلفلی کیسه ای نیوشا

چای بهارنارنج کیسه ای نیوشا

چای جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا

چای کرن بری کیسه ای نیوشا

چای گزنه و برگ زیتون کیسه ای نیوشا

چای رزماری و گل محمدی کیسه ای نیوشا

چای بادرنجبویه کیسه ای نیوشا

چای وانیل کیسه ای نیوشا

چای زنجبیل کیسه ای نیوشا

چای توت فرنگی کیسه ای نیوشا

چای دارچین کیسه ای نیوشا

چای زعفرانی کیسه ای نیوشا

چای کیسه ای 25 عددی نیوشا

چای نعنا کیسه ای نیوشا

چای آلبالویی کیسه ای نیوشا

چای سیب ترش کیسه ای نیوشا

کافی میکس اکسکلوسیو 20 عددی نیوشا

دمنوش مثلثی معجون رویایی نیوشا

چای هل کیسه ای نیوشا

چای ارتدکس ارل گری 450 گرمی نیوشا

دمنوش مثلثی حس خوب زندگی نیوشا

مخلوط چای سبز و نعناع فلفلی کیسه ای مثلثی نیوشا

کافی میکس 2 در 1 بدون شکر نیوشا

دمنوش مثلثی به نیوشا

دمنوش مثلثی راز سلامتی نیوشا

دمنوش ریزمیوه های قرمز نیوشا

کافی میکس 2 در 1 خامه نیوشا

چای سبز 350 گرمی دوی پک

چای ماسالا نیوشا

چای سیاه گرد (CTC) نیوشا

چای ویژه نیوشا

چای ماسالا نیوشا

دمنوش مخلوط میوه های استوایی نیوشا

چای شکسته آسام و سیلان نیوشا

چای سفید نیوشا

چای اصیل ایرانی دوی پک نیوشا

دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا

چای خالص سی تی سی 160 عددی نیوشا (لفاف کاغذی)

دمنوش مثلثی رویبوس نیوشا

جعبه لوکس پذیرایی صورتی

جعبه لوکس پذیرایی نارنجی

چای اصیل ایرانی 20 عددی دوی پک نیوشا

چای سیاه شکسته و دارجیلینگ مثلثی نیوشا

چای ارتدکس ارل گری 450 گرمی دوی پک نیوشا

خرید-اینترنتی-دمنوش-نیوشا.jpg

دمنوش های نیوشا دارای اثرات فوق العاده ای مانند آرام کننده ی اعصاب، آرامش اعصاب، آرامش معده، آنتی اکسیدان، ادرار آور، استحکام دندان ها، افزایش انرژی و مقاومت بدن، افزایش ترشح صفرا، افزایش شیر مادران، افزایش قدرت باروری، افزایش میل جنسی، افزایش نشاط و انرژی، التیام بخش عملکرد مجاری تنفسی و ریه، التیام دردهای آرتروز، بر طرف کننده تپش قلب، بهبود اختلالات حرکتی ،بهبود افسردگی ،بهبود بینایی ، بهبود تنفس ، بهبود تنفس بدبو ، بهبود حافظه ، بهبود خواب ، بهبود روحیه و ضد اضطراب ، بهبود زخم معده ، بهبود سرفه ، بهبود سرماخوردگی ، بهبود سندروم روده ی تحریک پذیر (IBS) ، بهبود ضربان نامنظم قلب ، بهبود عملکرد تیروئید ، بهبود عملکرد جنسی ، بهبود عملکرد دستگاه ، گوارش ، بهبود عملکرد روده ، بهبود عملکرد عصبی- شناختی ، بهبود عملکرد قلب و عروق ، بهبود عملکرد کبد ، بهبود عملکرد کلیه ، بهبود عملکرد مجاری ادراری ، بهبود عملکرد معده ، بهبود عملکرد مغز ، بهبود عملکرد مفاصل و ماهیچه ها ، بهبود کیفیت خواب ، بهبود میگرن
پیشگیری از سرطان ، ترمیم زخم ، ترمیم و جلوگیری از پیری پوست ، تسریع کننده کاهش ، وزن ، تقویت استخوان ها ، تنظیم فشار خون ، تنظیم قند خون ، جلوگیری از بیماری لثه ، جلوگیری از فعالیت ویروس HIV ، حفاظت از دندان ها ، درمان سرماخوردگی و سرفه ، رمان سنگ کلیه ، رفع اسپاسم عضلانی ، رفع التهاب و مقابله با روماتیسم ، رفع انقباض ماهیچه  هستند. 

شما میتوانید جهت خرید اینترنتی دمنوش نیوشا و مشاهده قیمت دمنوش های نیوشا از فروشگاه آنلاین پاک تن طب دیدن فرمایید.