برندهای لوازم خانگی

برندهای لوازم خانگی ایرانی،برترین برندهای لوازم خانگی ایرانی،برندهای لوازم خانگی ترکیه،برند لوازم خانگی آلمانی

برندهای لوازم خانگی

برندهای لوازم خانگی ایرانی،برترین برندهای لوازم خانگی ایرانی،برندهای لوازم خانگی ترکیه،برند لوازم خانگی آلمانی

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

شرکت ها و اشخاصی که به طراحی جواهرات با کامپیوتر نیاز دارند

طراحی جواهرات یکی از شغل های پولساز در دنیا محسوب می شود. از همه مهمتر، مدل ساز طلا و جواهر با کامپیوتر همیشه نیاز به ایده و خلاقیت ندارد. امروزه بیشتر کارخانه ها و کارگاه داران عکس و مدل های مورد نظر را به طراح می دهند و طراح فقط وظیفه تبدیل عکس به فایل سه بعدی را دارد. این نکته مهمی در طراحی جواهرات است که همیشه نیاز به خلق ایده و درگیر بودن در این جزییات نیست. طراحی جواهرات در ایران رو به گسترش است و این شغل با توجه به مدت زمان کم آموزش و درآمد بالایی که دارد، مورد توجه بسیاری از افراد جامعه قرار گرفته است. شما برای شروع فعالیت در در این شغل فقط به یک لب تاب نیاز دارید.
طراحان طلا و جواهر نیاز به دانش فنی و کارگاهی در زمینه طراحی های خود دارند. آنها باید در طراحی جواهرات، استانداردهای لازم را رعایت کنند. همه این نکات و اصول در خودآموز طراحی طلا و جواهر مفصل توضیح داده شده است. همچنین این خودآموز دارای پشتیبانی و رفع اشکال آنلاین است. سالار پورایمانی مدرس این بسته آموزشی بیش از 7 سال است در این رشته فعالیت می کند. همچنین شما بعد آموزش می توانید، از سازمان فنی و حرفه ای مدرک معتبر دریافت نمایید.

طراحی طلا و جواهر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۱۶
postah postah

واردات و پخش مستقیم کولرهای گازی 

بخش تهویه مطبوع سایت یک دو سه سازه از بخش های پرطرفدار این سایت می باشد که خود شامل بخش های هودهای آشپزخانه، کولرهای گازی، هواساز و دریچه های تنظیم هوا می گردد. اسپلیت یونیت های ارائه شده در بخش کولر گازی سایت یک دو سه سازه از میان برترین برندها انتخاب و با قیمت باورنکردنی ارائه می شوند. واردات و فروش مستقیم کولر گازی بدون واسطه.

کولر گازی اجنرال (O’General) با رده انرژی ++A از کیت اینورتر (Inverter) و گاز مبرد R410A بهره می برد. اسپلیت اینورتر اجنرال با باریک نمودن قطر لوله های مسی سبب کاهش حجم مبدل تا میزان 30% گردیده که این امر باعث ایجاد دمای یکنواخت و در نتیجه عملکرد بهتر مبدل می گردد. این مدل از اسپلیت اینورتر اجنرال با برخورداری از عملکرد قوی (Powerful operation) سبب ایجاد سرمایش و گرمایش بسیار سریع در محیط می گردد.

اُجنرال (O’General) مدل ASGS12LFCA مجهز به حالت خواب عمیق، سیستم شروع خودکار (Auto restart)، عملکرد چند جهته، سیستم صرفه جویی در مصرف انرژی (energy saving) و تایمر 24 ساعته می باشد. این اسپلیت قدرتمند از فیلتر های ضد گرد و غبار، آنتی باکتریال و یونی بهره می برد. از دیگر ویژگی های اسپلیت اینورتر اجنرال عملکرد بی صدا، نصب و نگهداری بسیار آسان می باشد.

 

واردات و پخش مستقیم کولرهای گازی 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۷ ، ۱۷:۱۳
postah postah

اهمیت آراستگی وتمیزی لباس روز بروز برای افراد اهمیت بیشتری می یابد ، به قول قدیمی ها چین وچروک لباس را از سکه میاندازد ،حتی یک لباس کهنه اگر اتو شده وتمیز باشد آراسته بنظر میرسد. 
ولی هزینه بالای اتوشویی های بیرون خیلیها را به استفاده از یک اتوی خانگی قانع مینماید. همگام با رشد تکنولوژی و زندگی مدرن نسلی از اتوهای پرسی خانگی به بازار آمده است که به اتوی پرسی معروفند. گرچه در ابتدا ممکن است تصور شود که با توجه به قیمت بالاتر آن نسبت به یک اتوی ساده خرید آن کمی مارا با مشکل مواجه می نماید ولی با یک نگرش مدیریت اقتصادی برای کسانی که در هفته معمولا یکی دوبار از اتو استفاده میکنند به این نتیجه می رسیم که به مرور زمان هزینه صرف شده برای خرید یک اتوی پرس خانگی حتما جبران خواهد شد. مضاف بر اینکه مزایا وویژگی های اتوی پرسی به مراتب بیشتر وکارآیی آن با توجه به یک اتوی عادی بالاتر است . با خرید آن شما یک خشکشویی بخار مجهز را به خانه آورده اید.

otoo bokhar1

ویژگی های اتو پرسی :
کیفیت وکارآیی اتو پرس درحد یک خشکشویی - 
- کارکرد ساده 
- صرفه جویی در وقت وهزینه
- بخار پرشدت جهت صاف کردن لباسهای سخت وضخیم
- قفل ایمنی کودک وصفحه دیجیتال نمایش کنترل درجه حرارت متناسب با نوع و جنس پارچه 
- مخزن آب دستگاه با ظرفیت بیش از یک ونیم ساعت اتو کردن که به حدود یک لیتر میرسد .
- قابلیت ایمنی خاموشی اتوماتیک در زمان های توقف در کار 
- تمیزی خودکار دستگاه با استفاده از جریان شدید بخار که باعث از بین رفتن رسوبات آب مصرفی دستگاه میشود. 
- فیلترتصفیه ،جهت کاهش رسوب آب

otoo bokhar3

مواردی که باید به هنگام خرید اتو پرس در نظر داشت: 
اگر تصمیم به خرید اتوی پرس خانگی دارید بهتر است به این نکات در هنگام خرید دقت فرمایید
- موقع خرید دستگاه دقت نمایید که اتوی مورد نظر قابلیت اسپری بخار کم وهم چنین بخار با شدت برای انواع جنس پارچه را داشته باشد. 
- سعی کنید بر اساس نیاز خود سایز واندازه اتو را انتخاب نمایید. اندازه های موجود در بازار 26-28-32 اینچ میباشد. 
- کنترل بخار هم دیجیتالی وهم ریلی یا پیجی است انتخاب آن در موقع خرید با خودتان است.
- در نظر داشته باشید که وزن اتو پرس را با در نظر گرفتن ظرفیت پر مخزن آب بسنجید.
- استفاده از این اتوها بدون پایه نگاه دارنده آن امکان پذیر نیست ،پایه ای را انتخاب نمایید که قابلیت تنظیم ارتفاع را داشته باشد. 
- موقع خرید حتما از فروشنده ضمانت نامه دستگاه را بخواهید و دستگاهی خریداری نمایید که شرکت وارد کننده آن امکانات بیشتر وبهتری در ضمانت نامه ارایه میدهد.

otoo bokhar2

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۱۶
postah postah
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ فروردين ۹۷ ، ۱۵:۵۶
postah postah