برندهای لوازم خانگی

برندهای لوازم خانگی ایرانی،برترین برندهای لوازم خانگی ایرانی،برندهای لوازم خانگی ترکیه،برند لوازم خانگی آلمانی

برندهای لوازم خانگی

برندهای لوازم خانگی ایرانی،برترین برندهای لوازم خانگی ایرانی،برندهای لوازم خانگی ترکیه،برند لوازم خانگی آلمانی

سایت آمازون متنوع‌ترین سایت سفارش آن لاین کالا

يكشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۵۷ ب.ظ

خرید راحت، ارزان و مطمئن از آمازون 
در میان خرده‌فروشی‌های آن‌لاین دنیا، نام آمازون بزرگترین و معتبرترین برند به حساب می‌آید. فروشگاهی که در ابتدا یک کتاب‌فروشی اینترنتی بود اما امروز تبدیل به متنوع‌ترین سایت سفارش آن لاین کالاها شده است. به علاوه در این سال‌ها مزایای خرید از آمازون، مانند قیمت‌ها و تخفیفات مناسب، زمان تحویل سریع و ضمانت اصالت کالاها به طور مستمر در حال بهبود بوده است.
از آنجاییکه بستر اصلی فروشگاه آمازون در ایالات متحده قرار دارد، انجام خرید مستقیم برای کاربران ایرانی این سایت به سختی امکان‌پذیر است. چراکه هم برای انجام تراکنش مالی سفارشات با استفاده از کارت‌های بانکی بین‌المللی و نیز ارسال کالاها از آمازون به ایران محدودیت‌های شدیدی وجود دارد و با هزینه‌های گزافی همراه است. برای حل این مشکل، سایت ایگرد به کمک شهروندان ایرانی آمده است و امکان خرید آسان انواع کالاها از آمازون امریکا را با قیمت مناسب و صورت مستقیم تا تحویل درب منزل در ایران فراهم نموده است. برای سفارش کالا از طریق سایت ایگرد کافی‌ست ابتدا محصول یا برند مورد نظر خود را در سایت آمازون جست و جو کنید و پس از انتخاب آن، لینک مربوط به محصول را کپی نموده و در قسمت مشاهده محصول سایت ایگرد قرار دهید و قیمت نهایی آن را به ریال مشاهده کنید. برای ملاحظه‌ی جزئیات دقیق نحوه کار با سایت ایگرد می‌توانید ویدئوی زیر را تماشا کنید:
https://www.aparat.com/v/s63K8


پس از انتخاب محصول و پرداخت هزینه با درگاه‌های بانکی داخلی، انجام سایر امور مانند پرداخت ارزی، پیگیری ارسال مرسوله‌ها، حمل محصول و تحویل آن تا درب منزل شما تماماً بر عهده‌ی ایگرد خواهد بود.


اما چه کالاهایی را باید از آمازون خریداری کنیم؟
شاید تصور عمومی در جامعه این باشد که با توجه به نوسانات ارزی، خرید از آمازون مقرون‌به‌صرفه نیست. اما واقعیت این است که اگر کمی هوشمندانه انتخاب کنید، خرید از آمازون می‌تواند حتی ارزان‌تر از نمونه‌ی آن کالا در ایران باشد. 
به صورت کلی خرید سه دسته از کالاها از آمازون توصیه می‌شود؛ اول، کالاهایی که در ایران وجود ندارند و مورد نیاز شما هستند. دوم، کالاهایی که اطمینان از اصالت آن‌ها اهمیت زیادی دارد و سوم، کالاهایی که در آمازون مشمول تخفیف‌های ویژه شده اند. به عنوان مثال در ماه گذشته یکی از برندهای معروف و گران‌قیمت ساعت مچی، در وب‌سایت آمازون حدود 50 درصد تخفیف خورد! انواع پوشاک، کیف و کفش و لوازم الکترونیکی نیز معمولاً با تخفیفات خوبی در آمازون به فروش می‌رسند که برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی بهره‌مندی از این مزایا می‌تواند به وبلاگ ایگرد سری بزنید.


گوش به زنگ باشید
ممکن است در مواقعی قیمت فعلی یک کالا، مناسب به نظر نرسد اما شما مایل باشید که همان کالا را با قیمت بهتری تهیه کنید. در این حالت می‌توانید در صفحه‌ی مشاهده‌ی محصول در سایت ایگرد، از امکان گوش به زنگ استفاده کنید و قیمت مد نظر خود را در سایت وارد نمایید. از این لحظه به بعد ایگرد قیمت آن محصول را به صورت خودکار رصد می کند و چنانچه قیمت آن محصول به اندازه‌ی مورد نظر شما کاهش یابد، این موضوع را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

محاسبه‌ی هزینه، چگونگی پرداخت و اصالت محصول 
پس از انتخاب محصول و نهایی کردن سفارش، شما با وارد شدن به درگاه اینترنتی بانک، مبلغ را به صورت ریالی واریز می‌نمایید. این هزینه شامل قیمت خود کالا، هزینه‌‌های حمل، هزینه‌های مربوط به عوارض و ... می‌باشد و تحویل محصول تا درب منزل شما بدون هیچ هزینه‌ی اضافی خواهد بود. به این معنی که پس از انجام پرداخت، هیچ تغییری در هزینه‌های مشتری ناشی از نوسانات ارزی یا تغییرات قیمت در آمازون و ... به وجود نخواهد آمد.
در نهایت باید تاکید کنیم که خرید از ایگرد به معنای تضمین اصالت و سلامت کالای تحویلی به مشتریان است. بنابراین چنانچه به هر دلیلی کالایی به صورت سالم و به همان شکلی که سفارش داده شده بوده است به دست مشتری نرسد، ایگرد متعهد به سفارش مجدد همان محصول و یا عودت کامل وجه پرداختی توسط مشتری خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۴
postah postah

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی