برندهای لوازم خانگی

برندهای لوازم خانگی ایرانی،برترین برندهای لوازم خانگی ایرانی،برندهای لوازم خانگی ترکیه،برند لوازم خانگی آلمانی

برندهای لوازم خانگی

برندهای لوازم خانگی ایرانی،برترین برندهای لوازم خانگی ایرانی،برندهای لوازم خانگی ترکیه،برند لوازم خانگی آلمانی

تعویض لنت ترمز با اپلیکیشن خدمات خودرو در محل کاربوی

چهارشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۲۰ ب.ظ

کاربوی: اپلیکیشن خدمات خودرو در محل

 چرا کاربوی پرطرفدارترین اپلیکیشن خدمات خودرو در محلاست؟

در هر کجا که هستید و در هر زمانی می توانید در خواست سرویس خودروی خود را در اپلیکیشن جامع خدمات خودرو کاربوی ثبت کنید. خدمات اپلیکیشن کاربوی در حال حاضر شامل: تعویض روغن و فیلتر، تعویض لنت ترمز، تعویض باطری، پنچرگیری تیوبلس، کارواش در محل، صفرشویی و پلیمر بدنه می باشد که هر ماه خدمت جدیدی به خدمات کاربوی اضافه می شود.

 

 تخفیف های ویژه کاربوی چیست؟

خوشبختانه شما می توانید با نصب این اپلیکیشن برای گوشی های اندروید از کافه بازار یا گوگل پلی و برای گوشی های اپل از سیب اپ به صورت خودکار در اولین سفارش خود 25% تخفیف ویژه دریافت کنید. همچنین از طریق اپلیکیشن و صفحه شبکه اجتماعی کاربوی از تخفیفات ماهانه اطلاع یابید.

 چرا استفاده از کاربوی احساس خوبی به ما می دهد؟

اپلیکیشن کاربوی طیف متنوعی از محصولات برای همه خودروها را گردآوری کرده است که متناسب با مدل ماشین می توان آن را با چند کلیک ساده پیدا کرد و ضمانت 100% می کند که تمامی محصولات آن اصلی است. شما با کاربوی وقت خود را در ترافیک هدر نمی دهید، محیط زیست را با کاهش مصرف سوخت و استفاده از کارواش نانو حفظ می کنید، مدیریت زمان خود را بهتر می کنید و از همه جذاب تر اینکه خدمات با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب دریافت می کنید.

کاربوی ها بسیار محترمانه برخورد می کنند، انعام نمی گیرند و دلسوز برای حال خوب ماشینتون هستند.

 

 

در حال حاضر خدمات تخصصی کاربوی چیست و چه خدماتی در ادامه اضافه می شود؟

کارواش سبز (کارواش نانو): کارواش آنلاین کاربوی با استفاده از به روزترین تکنولوژی‌های نانو، خودروی شما را بدون استفاده از قطره‌ای آب، درخشان‌تر و زیباتر از همیشه خواهد کرد. با استفاده از کاربوی دیگر در صف کارواش معطل نشده و انعام پرداخت نمی‌کنید و مهم‌تر از همه، بدنه خودروی شما از آسیب‌های ناشی از کارواش‌های سنتی و اتوماتیک (کارواش آب) در امان خواهد بود.

 تعویض روغن: کاربوی انواع روغن موتورهای داخلی و خارجی باکیفیت و توصیه شده توسط سازنده خودرو را ارائه می‌کند. جالب است بدانید که برای ارائه سرویس تعویض روغن در محل، کاربوی از کاور و ابزاری استفاده می‌کند که حتی یک قطره روغن، بر روی بدنه وکف محیط ریخته نشود!

 تعویض لنت ترمز: کاربوی طیف متنوعی از لنت ترمزهای اصلی (Genuine Parts) و همچنین برندهای مطرح بازار را ارائه می‌کند. اگر تجربه تعویض لنت را در تعمیرگاه داشته باشید پس حتما با چالش پیدا کردن لنت ترمز اصلی مواجه شده اید. در اپلیکیشن کاربوی لنت ترمز با برندهای اصلی متناسب با خودروی شما ارئه می شود و میتوانید ارائه سرویس تعویض لنت ترمز در محل را با چند کلیک ساده درخواست نمایید.

 تعویض باتری: کاربوی طیف متنوعی از برندهای باطری مطرح بازار را همراه با ضمانت ارائه می‌کند، همچنین در صورت تمایل باطری قدیمی شما را با قیمت مناسب از شما خریداری می‌کند تا با قیمت مناسب‌تر اقدام به تهیه باتری نمایید. حرکت دادن ماشینی که باتری خالی کرده است برای همه سخت است و نیاز به باتری به باتری کردن است، اما کاربوی کار رو راحت کرده است، با درخواست تعویض باتری در محل، باتری مورد نظر را انتخاب می کنید و کاربوی در زمان مورد نظر شما برای تعویض باتری شما اقدام می کند.

 پنچرگیری تیوبلس: دیگر لازم نیست در زمان پنچری ماشین دست ها و لباس های مرتب خود را کثیف کنید. مطمئنا خانم ها در زمان پنچری بیشتر از آقایان دچار مشکل می شوند. اپلیکیشن کاربوی کار رو بسیار راحت کرده، کاربوی پنچرگیری لاستیک های تیوبلس به همراه تنظیم باد را در زمان و مکان دلخواه انجام می‌دهد.

 سرویس لوکس: شامل خدمت صفرشویی و پلیمر بدنه می باشد.در پلیمر بدنه با ایجاد یک لایه پلیمری روی بدنه ماشین موارد محافظتی از جمله: محافظت در برابر اشعه UV خورشید و کدر شدن رنگ ماشین، محافظت در برابر خط و خش های جزئی را همراه با درخشندگی و آینه ای شدن بدنهشامل می شود. بدنه ماشین پلیمرشده دیرتر کثیف می شود و زودتر هم تمیز خواهد شد و ماندگاری پلیمر بدنه بسته به نوع نگهداری شما بین 1 تا 2 ماه خواهد بود.

وب سایت کاربوی: https://carboy.ir

اینستاگرام کاربوی: http://instagram.com/carboy.ir

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۸
postah postah

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی