برندهای لوازم خانگی

برندهای لوازم خانگی ایرانی،برترین برندهای لوازم خانگی ایرانی،برندهای لوازم خانگی ترکیه،برند لوازم خانگی آلمانی

برندهای لوازم خانگی

برندهای لوازم خانگی ایرانی،برترین برندهای لوازم خانگی ایرانی،برندهای لوازم خانگی ترکیه،برند لوازم خانگی آلمانی

تولید انواع درب آکاردئونی

درب آکاردئونی در انواع مدل و طرح های مختلف تولید شده است و به واسطه همین امر می توان مطابق با سلیقه و نیاز آن را تهیه نمود. درب آکاردئونی از جمله محصولات حفاظتی محسوب می شود که می توان آن را برای تمام ساختمان ها با کاربری های متفاوت مورد استفاده قرار داد. این رنگ های مختلفی نیز تولید شده است تا از این طریق بتوان مطابق با نمای ساختمان و رنگ دیوارها آن را تهیه کرد. از جمله مدل های این محصول حفاظتی می توان به درب آکاردئونی سه گل، چهار گل، کلاسیک و پروانه ای اشاره نمود که هریک از تراکم و ارتفاع های مختلفی برخوردار می باشند.

امنیت بالا درب آکاردئونی

درب آکاردئونی از محصولات حفاظتی است که دارای ضریب امنیت بسیار بالایی می باشد. این محصول به گونه ای تولید شده است که با نصب و اجرای آن بر روی تمام مدل درب ها می توان از ورود سارقان به داخل ساختمان ها جلوگیری به عمل آورد. با استفاده از حفاظ اکاردیونی و نصب آن بر روی دیوارها می توان موجب تضمین امنیت به بهترین حالت ممکن گردید. این مدل از حفاظ ساختمان به گونه ای تولید شده است که خرید و نصب آن بر روی مدل درب ها از اهمین بسیار بالایی برخوردار می باشد.

استاندارد بالای درب آکاردئونی

درب آکاردیونی از جمله محصولات حفاظتی است که مطابق با آخرین و بهترین استاندارد های روز دنیا تولید شده است. این مدل از حفاظ ساختمان به گونه ای است که دارای قفل های بسیار محکم و ایمنی است. این قفل ها دارای ساختاری هستند که باز شدن آن ها تنها با استفاده از کلید مخصوص امکان پذیر می باشد. همچنین می توان اشاره نمود کیفیت حفاظ اکاردیونی نیز بسیار بالاست و به همین جهت می توان در شرایط آب و هوایی مختلفی از این محصول کاربردی بهره مند گردید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۲
postah postah

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی