برندهای لوازم خانگی

برندهای لوازم خانگی ایرانی،برترین برندهای لوازم خانگی ایرانی،برندهای لوازم خانگی ترکیه،برند لوازم خانگی آلمانی

برندهای لوازم خانگی

برندهای لوازم خانگی ایرانی،برترین برندهای لوازم خانگی ایرانی،برندهای لوازم خانگی ترکیه،برند لوازم خانگی آلمانی

یکی از چالش های مدیران کانال ها

سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۵۰ ب.ظ


افزایش ممبر تلگرام


یکی از چالش های مدیران کانال ها تعداد اعضا یا افزایش ممبرکانال تلگرام میباشد. هر چه تعداد اعضای یک کانال تلگرام بالاتر باشد نشان دهنده رضایتمندی و استقبال بیشتر کاربران است ار جهتی دیگر بهبود فرایند کسب و کار هر شخص یا سارمان میتوند در گروه تعداد ممبرهای کانال آن باشد. یک فروشگاه را در نظر بگیرید که محصولات خود را در کانال تلگرامیش به فروش گذاشته است. هر چقدر تعداد اعضای این کانال بیشتر باشد احتمال فروش مدیر این کانال بیشتر است. پس برای مدیر این کانال افزایش تعداد ممبر تلگرام بسیار مهم است. علاوه بر این کاهش اعضا که ریزش هم نامیده می شود امری کاملا طبیعی است و روزانه ممکن است افرادی بنا به دلایلی از جمله نامرتبط بودن محتوای کانال، عدم ارائه خدمات مناسب از طرق مدیر کانال از کانال شما خارج شوند. از اینرو هم  حفظ ممبر های موجود و هم افزایش ممبر کانال تلگرام موضوع مهمی برای هر مدیر کانال میباشد، هزینه و انرژی زیادی را به خود اختصاص می دهد. در ادامه سعی میکنیم روش و استراتژی های درست افزایش اعضا فارسی زبان و واقعی را به شما آموزش دهیم



.



روش های افزایش ممبر تلگرام


     اولین سوالی که پیش می آید این است که چطوری تعداد اعضای کانال را افزایش بدهم به طوری که این اعضا مرتبط با حوزه کاری شما باشند؟






·        خرید ممبر تلگرام 


     هنگام تاسیس کانال، شما تعدای محدودی ممبر دارید و کم بودن تعداد ممبر های ابتدایی کانال شما، ممکن است باعث عدم اطمینان سایر افراد جدید در جوین شدن به کانال شما باشد لذا برای جلب اعتماد و افزایش کلاس کاری بهتر است در ابتدا اقدام به خرید ممبر تلگرام نماید.به طور مثال از سایت : www.telegram-add-member.com      که این سایت در حوزه افزایش ممبر تلگرام     فعالیت دارد به تعداد ممبر های خود اضافه نماید    .با این شرایط شما در روز های اولیه به جای تعداد کمی ممبر میتوانید از تعداد 2 هزار ممبر شروع کنید.این سایت ها با استفاده از شماره مجازی یا به اصطلاح ممبر فیک/مجازی تعداد ممبر های شما را افزایش میدهند 



 “اگر به دنبال خرید ممبر تلگرام هستید به سایت      www.telegram-add-member.comسر بزنید         " 






·        تولید محتوا رمز موفقیت


محتوای دست اول تولید کنید. با کمی ابتکار و خلاقیت می توانید محتوایی تولید کنید که نمونه ی آن در هیچ کانال دیگری نباشد. مطمن باشید در اینصورت مخاطبین وافاداری پیدا خواهید کرد و به تدریج نام کانال شما زبانزد و مشهور خواهد شد    .بکی از راه های افزایش ممبر تلگرام به طور یقین تولید محتوای میباشد. تلاش کنید محتوای تولید شود تا اینکه از جای دیگری بدونه هیچ دخل و تصرفی کپی برداری شود.






·        ترقند های تلگرامی را یاد بگیرید


1-      در معرفی کانال حتما اطلاعات تماس ادمین را بنویسید. مخاطبین کانال حق دارند تا نقد و پیشنهاد خود را به گوش شما برسانند. اگر می‌خواهید از دست نوتیفیکیشن‌های گاه و بی گاه آسوده باشید، نوشتن آدرس ایمیل می‌تواند راه مناسب‌تری باشد. 



2-      قبل از ارسال پست، چند بار آن را مرور کنید و هر چقدر که می‌توانید آن را کوتاه تر کنید. اندازه مناسب برای یک پست، همان اندازه صفحه نمایش گوشی است و بهتر است که خواننده برای خواندن پست مجبور به پیمایش صفحه (اسکرول) نشود. 



3-     از قدرت تصاویر برای تاثیر گذاری بر مخاطبین به درستی استفاده کنید.این موضوع در افزایش ممبر تلگرام موثر است عکس‌ها می‌توانند در انتقال بهتر پیام به مخاطب تاثیر مثبتی داشته باشند. اما در استفاده از عکسها زیاده‌روی نکنید. به هر حال لود شدن عکس‌ها برای اینترنت کم سرعت، زمان بر است و شاید برای بعضی‌ها آزار دهنده باشد.



4-     در گوشه‌ی تصاویری که در کانال ارسال می کنید، شناسه یا لوگوی کانال خود را درج کنید. به این ترتیب هر کسی که تصویر کانال شما را کپی و منتشر کند، نام و برند کانال شما بیشتر شناخته خواهد شد.



5-     محتوای دست اول تولید کنید. با کمی ابتکار و خلاقیت می توانید محتوایی تولید کنید که نمونه ی آن در هیچ کانال دیگری نباشد. مطمن باشید در اینصورت مخاطبین وافاداری پیدا خواهید کرد و به تدریج نام کانال شما زبانزد و مشهور خواهد شد.



6-     برای طبقه‌بندی موضوعی پست‌های کانال از هشتگ‌ها استفاده کنید. به این ترتیب مخاطبین کانال می‌توانند راحت‌تر مطلب یا موضوع مورد نظر خود را بیابند.



7-     برای کانال خود لوگوی اختصاصی طراحی کنید. یک لوگوی چشم نواز می‌تواند حس بهتری به مخاطبین کانال شما بدهد. توجه کنید که لوگوی کانال در لیست چت‌های مخاطبین و همیشه جلوی چشم آنها است.



8-     در انتهای هر پست‌ شناسه‌ی کانال (Channel ID) خود را بنویسید. (شناسه کانال با علامت @ شروع می‌شود). بعضی‌ از مخاطبین شما به جای ارسال مجدد (Forward) پیام‌، آن را کپی می‌کنند. با درج شناسه کانال در انتهای پست، کانال شما شانس بیشتری برای دیده شدن خواهد داشت.



9-     ارسال پست‌ها را با برنامه ی مشخصی انجام دهید. مثلا هر شب راس ساعت 11. سعی کنید این زمان را طوری انتخاب کنید که تعداد زیادی از مخاطبین وقت لازم برای خواندن مطلب شما را داشته باشند.






·        برای افزایش ممبر کانال تلگرام هزینه کنید


برای افزایش ممبر کانال تلگرام هزینه کنید. کانال های زیادی وجود دارند که از لحاظ موضوع مرتبط با کانال شما میباشند. بهتر است در ابتدا این کانال ها را شناسایی و در قسمت توضیحات کانال ای دی تلگرام و شماره تماس مدیر کانال را یاداشت سپس با مذاکره با مدیر آن کانال بخواهید لینک شما را در کانال خود قرار دهد.در این صورت مدیر آن کانال یا از شما هزینه ای بابت این کار میگیرد (اکثر کانال های بزرگ و قوی قطعا هیزنه میگیرند خیلی از سایت های فروش ممبر تلگرام از شما هزینه ای دریافت از همین راه کسب درامد میکنند) یا از شما میخواهد شما هم لینک کانال وی را در کانال خود قرار دهید به این کار تبادل گفته میشود و اکثر مدیران کانال های نوپا این روش را حتما قبول میکنند.اما به یاد داشته باشید تبادل بیش از حدباعث افت کیفیت کانال می شود و اعضا کانال را ترک می کنند.







موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۰
postah postah

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی