برندهای لوازم خانگی

برندهای لوازم خانگی ایرانی،برترین برندهای لوازم خانگی ایرانی،برندهای لوازم خانگی ترکیه،برند لوازم خانگی آلمانی

برندهای لوازم خانگی

برندهای لوازم خانگی ایرانی،برترین برندهای لوازم خانگی ایرانی،برندهای لوازم خانگی ترکیه،برند لوازم خانگی آلمانی

غرفه سازی نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی "رایکانس"
گروه طراحی، مشاوره و مهندسی “رایکانس” با تجربه سال‌ها حضور حرفه‌ای در حوزه غرفه سازی نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی، با اجرای پروژه‌های متعدد و همچنین خلاقانه با حداکثر اثربخشی در مخاطبان و برخورداری از نیروهای متخصص، مجرب و خوش فکر به فعالیت می پردازد. رایکانس با ساختار مهندسی قوی، توانایی‌های مدیریتی بالا، تیم اجرایی مجرب و متخصص، امکانات و تجهیزات مدرن، قادر است خدماتی با کیفیت رقابتی و بهای مناسب در زمانی کوتاه به مشتریان ارائه دهد.

فعالیت‌های رایکانس به طور اختصاصی در حوزه غرفه سازی و دکوراسیون نمایشگاهی در 5 گروه اصلی زیر متمرکز شده است::
1.طراحی و ساخت خلاقانه غرفه‌های خودساز
حضوری قدرتمند با خلق فضایی خاطره‌انگیز و بیادماندنی!
دیدگاه رایکانس توجه به جدیدترین سبک‌های مدرن معماری جهانی است؛ طرح‌های خلاقانه و تاثیرگذار.
تیم ایده‌پردازی و طراحی رایکانس، با تلفیق تجربه، خلاقیت و شناخت هنر معماری و مخاطب ایرانی، آثاری متنوع و در عین حال منحصر به فرد برای هر برند طراحی می‌نماید تا تصویری خاطره‌انگیز و بیادماندنی از برند شما در ذهن مخاطبانتان باقی مانده و خواست شما از آن نمایشگاه را برآورده سازد.

2.طراحی و ساخت غرفه‌ با سیستم‌های پیش‌ساخته
غرفه‌سازی با سیستم پیش‌ساخته ایجاد فضایی است که بصورت هم شکل برای استقرار کلیه مشارکت‌کنندگان ساخته شده و امکان افزودن تجهیزات، مبلمان و تبلیغات محیطی به فضای غرفه نیز وجود دارد. در این نوع غرفه‌سازی با طراحیِ خلاقانه محیط، تمام امکانات لازم برای یک حضور موثر، جذاب و باصرفه اقتصادی در اختیار شما قرار می‌گیرد. 

3.طراحی و ساخت غرفه‌های ترکیبی (خودساز و پیش‌ساخته)
غرفه‌سازی ترکیبی راهکاری مناسب برای شرکت‌کنندگانی است که به صورت گروهی در مناسبت‌ها حضور می‌یابند و یا به صورت مکرر و دوره‌ای در نمایشگاه‌های گوناگون شرکت می‌نمایند. این نوع غرفه‌ها در طراحی و ساخت از یک ایده کلی تبعیت نموده و به صورت هم‌شکل و با ترکیب دو روش غرفه‌سازی خودساز و پیش‌ساخته طراحی و ساخته می‌شوند. 

4.طراحی و ساخت خلاقانه استندهای تبلیغاتی
شاخص کردن یک محصول در فضاهای نمایشگاهی و همچنین طراحی و ساخت ابزاری که با این فضا سازگار بوده و با اشغال کمترین فضا و حداکثر جذابیت، بتواند تبلیغات یا محصولات شما را در معرض نمایش مشتریان قرار دهد، نقش موثری در توسعه فروش نمایشگاهی خواهد داشت؛ یکی از این ابزارها استندهای تبلیغاتی هستند!
طراحی و ساخت استندهای تبلیغاتی و نمایش محصول خلاقانه، جذاب و اثربخش یکی دیگر از توانمندی‌های رایکانس است.

5.تامین تجهیزات و ملزومات نمایشگاهی
رایکانس با دارا بودن تمامی تجهیزات و ملزومات نمایشگاهی در انبار مرکزی خود، مجموعه‌ای کامل و باکیفیت از تمامی وسایلی که برای برگزاری و یا شرکت در یک نمایشگاه لازم دارید را فراهم آورده است.

رایکانس هم اکنون با فعالیت در کلیه سایت های نمایشگاهی شهرستان ها و تهران از جمله نمایشگاه بین المللی تهران، برج میلاد، هتل المپیک، مصلی امام خمینی (ره)، سالن همایش های رازی، پژوهشگاه نفت، سالن حجاب، بوستان گفتگو و ... همگام با استاندارد های بین المللی و همراه با کلیه نام های تجاری و شرکت های معتبر می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۶
postah postah

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی